Plan treningowy na brzuch dla początkujących

Jaki jest idealny typ ciała? Jak wygląda idealne ciało? Czy chcesz uzyskać płaski brzuch? Jeśli odpowiedziałeś “tak” na te pytania to wylądowałeś na właściwej stronie. Tutaj pokażę Ci kompletny plan treningowy brzucha, który pomoże Ci uzyskać płaski brzuch w ciągu kilku tygodni.

Spójrzmy na pierwszy krok.

Krok 1: Rozgrzewka

Zrób kilka podstawowych odcinków, takich jak zgięcie do przodu i piesek w dół. Pomoże ci to zwiększyć przepływ krwi w mięśniach i zapobiec kontuzjom.

Krok 2: Klatka piersiowa

Teraz będziemy pracować nad obszarem klatki piersiowej, zaczniesz od ćwiczenia chest press. W tym ćwiczeniu musisz trzymać hantel w rękach, a następnie musisz go opuścić w dół do klatki piersiowej, po czym musisz go podnieść z powrotem do pierwotnej pozycji.

Następnie wykonasz ćwiczenie rzędów, w którym położysz się na ławce i będziesz trzymał hantle w rękach. Teraz zaczniesz od pozycji dolnej, a następnie uniesiesz ramiona i podniesiesz ciężar w kierunku sufitu.

Po tym wykonasz ćwiczenie cable fly, które jest najskuteczniejszym sposobem na spalenie tłuszczu z brzucha. Położysz się na podłodze i złapiesz linę obiema rękami, a następnie rozciągniesz swoje ciało, tak abyś mogła dotknąć głową sufitu.

Krok 3: Plecy

Zaczniesz od ćwiczenia plank, w którym położysz się na ławce, a w rękach będziesz trzymać sztangę. Będziesz ją trzymać prosto na ziemi, a następnie uniesiesz ją w kierunku sufitu.

Następnie wykonasz ćwiczenie reverse crunch, w którym położysz się na podłodze, a w dłoniach będziesz trzymać hantle. Teraz umieścisz ciężarki na podłodze, a następnie podniesiesz nogi w kierunku sufitu i przytrzymasz.

Krok 4: Ramiona

Jest to ostatni krok, więc zaczniesz od wyciskania hantli na barki. Będziesz trzymać hantle, a następnie będziesz je wypychać do góry, aż Twoje ramiona będą całkowicie proste.

Wnioski:

To są proste i skuteczne plany treningowe na brzuch, które pomogą Ci uzyskać płaski brzuch w krótkim czasie. Najlepsze jest to, że nie potrzebujesz żadnego specjalnego sprzętu do wykonywania tych ćwiczeń. Wystarczy ławka, hantle i krzesło.

 

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*